wtorek, 16 lutego 2016

Fit racuszki kokosowo jabłkowe

Zostało mi w puszce trochę mleka kokosowego i tak sobie pomyślałam, że może by tak jakieś placuszki wykombinował. Jak pomyślałam tak też zrobiłam. I z tego kombinowania wyszło wspaniałe pożywne i zdrowe śniadanie w stylu fit. Placuszki wyszły puszyste, intensywnie kokosowe z lekko kwaskowatym akcentem w postaci jabłka. Mój Mężczyzna orzekł, że to placuszki najlepsze ze wszystkich i wcale nie kręcił nosem, że bez cukru.

 

Składniki (porcja dla 2 osób):
  • 2 łyżki mleka kokosowego
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1/8 opakowania drożdży (tj. jakieś 12,5 g)
  • 1/2 szklanki wiórek kokosowych
  • 2/3 szklanki mąki razowej (u mnie żytnia)
  • 2 jajka
  • 2 bardzo duże jabłka

Drożdże rozmieszałam z mlekiem kokosowym i jogurtem, dodałam wiórki, mąkę i jajka, a następnie pokrojone w kostkę jabłka. Odstawiłam na ok 20 minut by trochę wyrosło i smażyłam na patelni ceramicznej praktycznie bez tłuszczu na złoty kolor.  Podałam z jogurtem naturalnym i dla dekoracji oprószyłam odrobiną wiórek.
Smacznego.

 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Jakie drożdże suche czy świeże?

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetna opcja dla tych, którzy chcą cieszyć się smakiem, jednocześnie dbając o swoje zdrowie. Ich lekka i puszysta konsystencja sprawia, że są idealnym wyborem na śniadanie, przekąskę czy deser.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...